Morten-Larsen Encg

Morten Larsen Encg i Malaga snyder kræftramte børn!

Encg Malaga snyder kræftramte børn!!!

Denne artikel omhandlede egentlig Encg som tilbyder job i Malaga. Men da vi efterfølgende har fundet ud af at Morten Larsen eller Lassen Morten som han kalder sig på sociale medier har været i operation x ( se link ) Morten Larsen fra Encg misbruger kræftramte børn Vi har valgt at lade tidligere opslag stå, men kan kun advare kraftigt i mod at arbejde for ham.

De teknikker man bruger i moderne salg i dag, er ganske anderledes end dem man brugte i tiden med storsmilende dørsælgere, iført ternede jakkesæt, brylcreme og et hav af smarte replikker. Verden er blevet globaliseret, og det er moderne salgsmetoder også. Den teknologiske udvikling og muligheden for at finde detaljeret information på internettet, har virkelig forandret den måde hvorpå de fleste træffer deres købsbeslutninger. Det kommercielle er kommet i fokus på en helt anden og mere væsentlig måde end det har været før, og det gælder om at være fremme i skoene, hvis man skal gøre sig gældende i en salgsverden der stadig bliver mere digitaliseret.

Vil man optimere en salgsvirksomhed, findes der et hav af spændende muligheder. Kunsten ligger i at analysere behovet og forandringerne der kan skabe de gode og virksomme resultater. Hvad skal der til for at præge sin virksomhed og sit salgsteam i en positiv og konstruktiv retning?

Der er mange fronter der skal dækkes og nogle gange så mange, at det betaler sig at finde ekstern assistance. At skabe succes i en virksomhed kræver kompetencer på adskillige områder. Salg, IT, markedsføring, analyser, ansættelser, ledelse, indkøb, optimere processer og meget andet. Kapaciteter som er nødvendige for at en virksomhed kan udvikle sig. Men det er kun de færreste virksomheder der er i stand til at ansætte eget personale til disse opgaver – det ville være en urealistisk omkostning.

Ny kapacitet i eksterne hænder hos ENCG

Derfor vælger flere og flere virksomheder at outsource både små og store opgaver. At uddelegere vigtige arbejdsopgaver og lade andre professionelle og specialister gøre benarbejdet. Specielt inden for det område der kræver god telemarketing og effektiv mødebooking, er outsourcing blevet en praktisk løsning.

Begrundelsen for at gøre dette kan være, at opnå bedre kvalitet ved at benytte sig af en specialist, frem for selv at gøre arbejdet. Det kan også være for at opnå en lavere pris eller simpelthen for at spare tid på nye tiltag og opgaver der nemmere og hurtigere kan udføres eksternt.

Ved en outsourcing af opgaver, er det vigtigt at den nye samarbejdspartner – måske et eksternt callcenter– som kan håndtere et højt niveau af servicering af dine kunder og besidder netop de værktøjer der kan give din virksomhed succes. Det kan være professionel telemarketing der er tilpasset præcist til dit behov – eller det kan være et callcenter der tilbyder effektiv mødebooking på et plan man ikke selv har muligheden for at bygge op.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *